Hibe Verilen Projeler

EN TR Ara

Üye İlişkileri Koordinatörü

Üye İlişkileri Koordinatörü

SAHA’nın misyonuna inanan, kuruluş amacına katkıda bulunmak isteği ve gayretiyle çalışacak bir ekip arkadaşı arıyoruz. Başvurularınız için 
17 Kasım 18.00’e kadar güncel CV'nizi 2 referansın iletişim bilgisiyle birlikte info@saha.org.tr adresine gönderebilirsiniz.  Nitelikler: - Sanat Yönetimi, Kültür Yönetimi, İletişim, Görsel Sanatlar ve benzeri alanda lisans veya lisansüstü eğitim
- Müze, galeri, sanat enstitüsü ya da ilgili bir kurumda en az 5 yıl iş deneyimi;
- Sanat etkinliği ve seyahat planlama ve operasyonunda deneyimli
- İnsan ilişkilerinde ve kriz yönetiminde başarılı
- Türkçe ve İngilizce dillerinde resmi yazışma ve sunum hakimiyeti
-Proje yönetimi, bütçelendirme ve finans konularında bilgi
-İşbirliği, fon ve kaynak geliştirme alanında inisiyatif alabilecek
-Excel ve diğer MS Office uygulamalarını bilen, database ve arşiv yönetimi yapabilen Sorumluluklar:

1)    ÜYELERLE İLİŞKİLER

SAHA üye ilişkilerini güçlendirerek, bireysel ve kurumsal desteğini, SAHA hakkında farkındalığı ve bağlılığı arttırarak devam ettirmek a)    Üyelere yönelik etkinlik ve programların içeriği ve organizasyonu: SAHA’nın yurtdışı ve yurtiçi seyahat programlarını organize etmek; ilgili tüm kurum ve kişilerle irtibatta olmak ve süreci yönetmek. Yurtiçi üye programlarını düzenleyip bizzat katılmak (yılda 3 kez yurtdışı, ayda 3 kez yurtiçi etkinlik).*Yurtdışı seyahat programları için bütçenin planlanması, takibi, raporlama ve ödemeler. Tüm etkinlikler için takvim, program, seyahat ve operasyon planının oluşturulması. Tüm operasyon ve koordinasyonun sağlanması (otel, araç, tur, yemek, vb.) b)    Uluslararası bienal ve fuarlarla üyeler adına yürütülen ilişkiler c)    SAHA duyuru gönderimleri, telefon ve Whatsapp gruplarının yönetimi d)    SAHA+ Üyelik Programının yönetimi

*Ayda 2 kere veya dönemsel olarak Cumartesi-Pazar günleri çalışılmaktadır. 2)    MALİ VE İDARİ İŞLER SAHA Derneği’nin üyelik programıyla ilgili her türlü mali, bütçesel, sözleşmesel ve idari işlerinin TC yasalarına, Dernekler Hukuku’na ve Vergi Hukuku’na uygun olarak yürütülmesi. a)    Direktör ile birlikte Dernek bütçesi ve mali raporlamaları hazırlayarak derneğin gelir ve finansman süreçlerini yürütmek b)    Bağış ve üyelik aidatlarının takibi ve geliştirilmesi c)    Fon veren kişi ve kurumların mali ve idari prosedürlerini takip etmek ve gerekli bildirimlerin ve takibin yapılması d)    Üyelerle ilgili resmi yazışmaların ve sözleşmelerin hazırlanması e)    Direktör ile Yönetim Kurulu ve Genel Kurul rapor ve toplantılarını hazırlamak f)    Yönetim kurulu ve dernek üyelere dair evrak, rapor ve kayıtların tutulması g)   “Üye Kayıt Defteri”nin düzenli tutulması ve güncellenmesi, dijital üye listesinin düzenli güncellenmesi, başvuru formlarının dosyalanması, yıllık denetim öncesi Mali Müşavir ve Hukuk Danışmanı ile tüm dernek kayıtlarının ve defterlerinin eksiksiz tutulmasını sağlamak.